Kommunikációs aktivitási terv a József Attila Színház számára

Budapesten, a XIII. kerületben működő, éves szinten 110-120 ezer nézőt fogadó, saját társulattal bíró színház számára ügynökségünk kommunikációs stratégiát készített, amelynek elsődleges célja a József Attila Színház kommunikációs pozíciójának és lehetőségeinek feltérképezése volt.

A fővárosi színház számára készített átfogó kommunikációs aktivitási terv egy közel egy hónapos kommunikációs auditációs folyamat alapján született meg. Az akcióterv keretein belül elvégeztük a színház alapos helyzetelemzését, kijelöltük az alapvető kommunikációs irányokat és alkalmazandó eszközöket, azonosítottuk a fontosabb célcsoportokat és meghatároztuk a főbb üzeneteket, értékajánlatokat, továbbá javaslatot tettünk a színház belső kommunikációjának erősítésére vonatkozóan is. A kommunikációs terv részeként konkrét aktivitásokat dolgoztunk ki, melyek hosszú távon a József Attila Színház imázs-és láthatóságnövelése mellett a jegyértékesítés támogatását is szolgálni tudják.

Ügyfél

József Attila Színház

Dátum

2023. október-november

Kategória

Hírnévmenedzsment, Marketingkommunikáció