Marketingstratégia a Hollóházi Porcelánmanufaktúra számára
A 245 éve piacon lévő vállalat sikerének egyik titka, hogy folyamatosan követi a trendeket. Mindig új kollekciókkal áll elő, így a fiatalabb korosztály számára is vonzó porcelán termékeket gyárt.
GINOP-1.2.14-20 „Divat és Dizájnipari mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása” című felhíváshoz kapcsolódóan átfogó marketingstratégiát dolgoztunk ki, melynek célja, hogy minden lehetséges érdeklődőhöz eljuthasson a Hollóházi Porcelán híre.
A stratégia keretén belül piackutatást és versenytárs elemzést is végeztünk, majd az eredmények alapján kialakítottunk egy hatékony kommunikációs stratégiát, amelyet konkrét aktivitási tervvel támogattunk.
Hollóházi Porcelánmanufaktúra
2022
Marketing stratégia