Kommunikációs audit az egyik legnagyobb európai kukoricafeldolgozó vállalatnál

A Hungrana Keményítő- és Izocukorgyártó és Forgalmazó Kft. Európa legjelentősebb kukoricafeldolgozó vállalataként 110 éve meghatározó szereplője a magyarországi élelmiszeriparnak. Impozáns múlt, stabil gazdasági és munkavállalói háttér jellemzi, de hogyan lehet vonzó a mezőgazdaság a jövő munkavállalói számára?

Erre kerestük a választ a Hungrana számára elsőként egy kommunikációs audit, majd egy erre épülő kommunikációs terv keretében. Az auditot egy Message House Workshoppal indítottuk, ahol a többségében évtizedes munkaviszonnyal rendelkező középvezetőkkel gyűjtöttük össze azokat a megkérdőjelezhetetlen értékeket, amelyekre a cég építhet a kommunikációja során. Sorra vettük azokat a tényezőket is, amelyek jövő munkavállalói számára kevésbé teszik vonzóvá a céget.

A csoportos munkát személyes interjúkkal is árnyaltuk, valamint egy teljes munkatársi körre kiterjedő kérdőíves megkérdezéssel is kiegészítettük. Mindezekre támaszkodva, a felsővezetői célokat szem előtt tartva készülhetett el egy olyan munkáltatói márkastratégia, amely a gyakorlatba átültetve a múlt értékeit megtartó, egyben jövőbe tekintő vállalati kultúrát alapozhat meg hosszú távra.

Ügyfél

Hungrana Keményítő- és Izocukorgyártó és Forgalmazó Kft.

Dátum

2023. február - május

Kategória

Belső kommunikációs megoldások, Vállalati és munkáltatói márkaépítés