A Digitális Oktatás- és Tanulástámogató Központ (DOT) célja, hogy segítséget nyújtson a hibrid oktatási eszközök finomhangolásában, a blended learning jegyében született tananyag minél magasabb szintre emelésében.
Együttműködésünk célja a PTE márka ismertségének növelése, továbbá a PTE DOT és a blended kurzusok országos népszerűsítése volt – a felsőoktatási szférában, illetve az oktatók és a hallgatók körében egyaránt.
Feladatunk egy átfogó kampánykoncepció kidolgozása volt, melynek során bemutattuk a DOT blended kurzusai által nyújtott egyedi lehetőségeket, beleértve a hallgatók tanulási nehézségeinek kezelését és a személyre szabott tanulási támogatást.
A kampányidőszakban írtunk PR-cikkeket, készítettünk videós oktatói és hallgatói interjúkat, valamint forgattunk TikTok-videókat; felvettünk izgalmas podcast-beszélgetéseket, szóróanyagokat terveztünk, tartalommal láttuk el a PTE DOT Facebook- és Instagram-oldalát, illetve hirdetésekkel segítettük a PTE DOT népszerűsítését.
Végül beszéljenek a számok!
• Több, mint 11.000 podcast-videó megtekintés a YouTube-on
• Több, mint 200 interakció a PTE DOT Facebook- és Instagram oldalán
• Közel 970.000 alkalom, amikor a közzétett tartalmakat lejátszották vagy megjelent a képernyőn
PTE DOT
2025
Marketingkommunikáció