A Digitális Oktatás- és Tanulástámogató Központ (DOT) célja, hogy segítséget nyújtson a hibrid oktatási eszközök finomhangolásában, a blended learning jegyében született tananyag minél magasabb szintre emelésében.

Együttműködésünk célja a PTE márka ismertségének növelése, továbbá a PTE DOT és a blended kurzusok országos népszerűsítése volt – a felsőoktatási szférában, illetve az oktatók és a hallgatók körében egyaránt.

Feladatunk egy átfogó kampánykoncepció kidolgozása volt, melynek során bemutattuk a DOT blended kurzusai által nyújtott egyedi lehetőségeket, beleértve a hallgatók tanulási nehézségeinek kezelését és a személyre szabott tanulási támogatást.

A kampányidőszakban írtunk PR-cikkeket, készítettünk videós oktatói és hallgatói interjúkat, valamint forgattunk TikTok-videókat; felvettünk izgalmas podcast-beszélgetéseket, szóróanyagokat terveztünk, tartalommal láttuk el a PTE DOT Facebook- és Instagram-oldalát, illetve hirdetésekkel segítettük a PTE DOT népszerűsítését.

Végül beszéljenek a számok!
•    Több, mint 11.000 podcast-videó megtekintés a YouTube-on
•    Több, mint 200 interakció a PTE DOT Facebook- és Instagram oldalán
•    Közel 970.000 alkalom, amikor a közzétett tartalmakat lejátszották vagy megjelent a képernyőn
 

Ügyfél

PTE DOT

Dátum

2025

Kategória

Marketingkommunikáció