Adatvezérelt marketing-stratégia és akcióterv kialakítása az Energiatakarék SLR Kft.-nek

A részletes, minden járulékos költséget és eljárási díjat is tartalmazó, a telepítendő napelemes rendszert 3D-ben modellező ajánlatuk a biztosíték rá, hogy a szerződéskötés után senkit sem ér váratlan meglepetés.

PR ügynökségünk egy hosszú távra tervezett együttműködés első lépéseként adatvezérelt marketing-stratégiát és akciótervet állított össze az Energiatakaréknak. Az alapvető cél természetesen az értékesítési volumen növelése. Emellett pedig megmutatni az embereknek, hogy a fenntartható energiatermelés folyamatosan javuló kondíciókkal érhető el egyre szélesebb kör számára.

A stratégia részeként megvizsgáltuk a társaság értékesítési folyamatát és ügyfélkörét. Kialakítottuk a potenciális vevőket megszemélyesítő buyer personákat és a vásárlásig vezető út, az ún. customer journey részleteit. Emellett részletes hirdetési tervet készítettünk Facebook és Google Ads kampányokhoz.

A stratégia elfogadását követően megindult együttműködés a hirdetések kezelése mellett általános kommunikációs tanácsadásra, sajtókommunikációra, grafikai kooperációra, valamint az Energiatakarék honlapjának, Facebook és Instagram oldalának kezelésére is kitejred.

Ügyfél

Energiatakarék SLR Kft.

Dátum

2021. március

Kategória

Hírnévmenedzsment