A Globero Kft. népszerűsítése

 

A Globero Kft. importőrként és forgalmazóként prémium minőségű, de megfizethető áru kültéri és beltéri bútorokat, lakás- és kertkiegészítőket, valamint szabadtéri kikapcsolódáshoz, időtöltéshez kapcsolódó termékeket kínál és forgalmaz.

A GINOP Plusz 1.2.1-21 „A Mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása” című felhíváshoz kapcsolódóan kommunikációs stratégiát készítettünk számukra, amelynek elsődleges célja a Globero Kft. kommunikációs pozíciójának és lehetőségeinek feltérképezése, az általuk gyártott és/vagy forgalmazott prémium minőségű bútorok értékajánlatának és célcsoportjainak meghatározása, valamint a cég népszerűsítését és a termékcsoportok értékesítését szolgáló kommunikációs aktivitások összegyűjtése.

A stratégia megírásán túl lehetőséget kaptunk, a Kamado Grillhez és az új bútorokhoz kapcsolódó videós anyagok forgatására, amelyeket felhasználva értékesítés növelés célú hirdetési kampányokat indítottunk. A csábítóan illatozó, Kamadóban sült grillfogások receptjei és a kényelmes kerti garnitúrák rövid imázsfilmjei több mint egy hónapon keresztül jelentek meg párhuzamosan több felületen, köztük a YouTube-on, a globero.hu honlapon és a közösségi portálokon. Reméljük, hogy a számos megosztást generáló videókampány zárása után tovább folytatódik az együttműködésünk.

Ügyfél

Globero Kft.

Dátum

2022

Kategória

marketingkommunikáció