Befektetésösztönzési program a megye városainak

A Baranya Paktum II. projekt célja a megye Pécsen kívüli városai befektetővonzó képességének a fejlesztése. Az alapot egy minden részletre kiterjedő állapotfelmérést követően elkészített dokumentum adta, amely tartalmazta a 13 település erősségeit és gyengeségeit, valamint rámutatott a gazdasági pozíciók erősítése érdekében teendő lépésekre.

PR ügynökségünk egyrészt megtervezte a projekt arculatát. A méhsejtet idéző logó az itt élők szorgalmát és munkaszeretetét, a visszafogottan elegáns arany szín pedig „Kincses Baranyát” idézi. Az arculat alapján elkészítettük a megye gazdasági fókuszú bemutatkozó prezentációját, valamint összeállítottunk és többször frissítettünk részletes városismertető anyagokat mindegyik településről, amelyek a befektetők számára legfontosabb területekről összegzik a tudnivalókat.

Ügyfél

Baranya Megyei Önkormányzat

Dátum

2020. április 16. – 2021. április 16.

Kategória

public affairs, hírnévmenedzsment