Marketingstratégia a Hollóházi Porcelánmanufaktúra számára

A 245 éve piacon lévő vállalat sikerének egyik titka, hogy folyamatosan követi a trendeket. Mindig új kollekciókkal áll elő, így a fiatalabb korosztály számára is vonzó porcelán termékeket gyárt.

GINOP-1.2.14-20 „Divat és Dizájnipari mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása” című felhíváshoz kapcsolódóan átfogó marketingstratégiát dolgoztunk ki, melynek célja, hogy minden lehetséges érdeklődőhöz eljuthasson a Hollóházi Porcelán híre.

A stratégia keretén belül piackutatást és versenytárs elemzést is végeztünk, majd az eredmények alapján kialakítottunk egy hatékony kommunikációs stratégiát, amelyet konkrét aktivitási tervvel támogattunk.

Ügyfél

Hollóházi Porcelánmanufaktúra

Dátum

2022

Kategória

Marketing stratégia