Tarolt a Ferling az Iránytű kommunikációs versenyen
Az Év turisztikai kommunikációs projektje díjat, két arany minősítést és egy shortlist jelölést nyert ügynökségünk a 2017-es „Iránytű” turisztikai kommunikációs versenyen.
Az „Itt kezdődik a Balaton!” komplex idegenforgalmi kommunikációs program arany minősítést és az Év turisztikai kommunikációs projektje címet érdemelte ki, míg a kampányhoz készített városmarketing kiadványokat a maguk kategóriájában szintén arany minősítéssel tüntette ki a zsűri.
A pályázatokon a Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesülettel együtt indultunk, és az immáron másfél éve tartó közös munkánk eredményét mutattuk be, melyet szigorú szakmai követelmények alapján pontozott, majd díjazott a zsűri. A sikerhez szükség volt a turizmusfejlesztés 2.0-nak keresztelt program újszerű és összetett megközelítésmódjára. Siófok számára kitűzött cél a város teljes turisztikai kínálatának áthangszerelése, a szezonális kitettség csökkentése és a buliturizmus mellett új lehetőségek keresése. Kulcselem, hogy nem egy intézmény akarja ezeket megvalósítani, hanem a város valamennyi idegenforgalmi szereplőjének összefogására és együttgondolkodására építettük a munkánkat.
Az „Itt kezdődik a Balaton” stratégiai anyagunkról bővebben az ittkezdodik.hu oldalon tájékozódhat, míg a Behance profilunkat felkeresve bepillantást nyerhet mind a turisztikai program keretében alkotott arculatba, mind a kommunikációs versenyre benevezett kiadványokba.
A siófoki projekt mellett shortlistre kerülttovábbá a Pannónia Szíve turisztikai program egyik eleme is. A zsűri ítélete alapján a digitális megoldások legjobbjainak listáján helyet szerzett magának a pannoniaszive.hu weboldal.