Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani
A vállalatok, vállalkozások vezetői munkaidejüknek legalább 40%-át töltik azzal, hogy valamiről meggyőzzenek más személyeket, vagy csoportokat.
És hasonlóképpen, komoly erőforrásokat mozgósítanak azért, hogy eredményeiket, tudásukat láthatóvá tegyék célcsoportjaik előtt. Az általánosan használt kommunikációs eszköztár hatékonysága azonban gyakran elmarad várakozásaiktól.
Pr-ügynökségünk vezetőjének speciális, a személyes és az üzleti kommunikáció alapjait a mindennapos gyakorlatba könnyen beépíthető megoldásokkal fejlesztő kurzusán az elmúlt másfél évben közel 100 menedzser és vállalkozó vett részt. A Nem elég jónak lenni című interaktív program keretében tárgyalástechnikai, konfliktuskezelési, motivációs és együttműködési gyakorlatok segítik a résztvevőket.
A Ferling József nevével fémjelzett tréning idén tavasszal már nemcsak Pécsett és Budapesten, hanem több vidéki nagyvárosban, például Szegeden, Békéscsabán és Debrecenben is meghirdetésre kerül.