Itt van a 2022-es ügyfél-elégedettségi mérés eredménye!
2022-ben is kíváncsiak voltunk, vajon mennyire elégedettek velünk ügyfeleink.
Ha azt kérnék tőlünk, hogy említsük meg azt a három dolgot, ami elengedhetetlen a munkánk végzéséhez, biztos, hogy a tényezők egyike maguk az ügyfelek lennének. Éppen ezért, PR-ügynökségünk igyekszik a lehető legrugalmasabban, valamint legmagasabb minőséggel kiszolgálni azokat az ügyfeleket, akik működésünk 31 éve alatt bizalmat szavaztak nekünk.
Ahogy azt minden évben, 2022 őszén is ügyfél elégedettségi mérést végeztünk, melynek során azzal kapcsolatban érdeklődtünk a megkérdezetteknél, hogy egyrészt egy egytől tízig terjedő skálán mennyire ajánlanák üzlettársaiknak, partnereiknek, ismerőseiknek, barátaiknak a FERLING-et, másrészt pedig mi az az első szó/gondolat/kifejezés, ami eszükbe jut rólunk.
Büszkék vagyunk rá, hogy az elégedettségi felmérés végeredménye 10-ből 9,7 pont lett, valamint a leggyakrabban említett szavak között a profizmus, a megbízhatóság, gyorsaság és rugalmasság szerepelt. Igyekszünk a jövőben is ennek megfelelően végezni munkánkat a mindennapok során!