AZ 1995 ÓTA MŰKÖDŐ, SZÉLES KÖRBEN ISMERT ÉS ELISMERT, LEGEREDMÉNYESEBB ÜZLETI MÁRKÁKAT DÍJAZÓ BUSINESS SUPERBRANDS PROGRAM TÖBB, MINT 90 ORSZÁGBAN VAN JELEN VILÁGSZERTE. A DÍJAZOTTAK EGY TÖBBLÉPCSŐS KUTATÁSI FOLYAMATBÓL KERÜLNEK KI, AHOL A SZAKÉRTŐK KÜLÖNBÖZŐ SZEMPONTOK ALAPJÁN SZŰRIK A MÁRKÁKAT, A VÉGSŐ DÖNTÉST PEDIG EGY TÖBB, MINT 20 TAGBÓL ÁLLÓ FÜGGETLEN SZAKÉRTŐKBŐL ÁLLÓ BIZOTTSÁG HOZZA MEG.

A Business Superbrands díj nem az önjelöltek versenye – éppen ezért a díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat a márka valódi értékére. A program az üzleti szektor (B2B) legkiválóbb cégeit és márkáit emeli ki, melyek leginkább vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

A kiválasztás folyamata a Bisnode adatbázisa alapján, illetve hazai szakmai szervezetek, valamint szövetségek ajánlásainak figyelembevételével történik. Az így keletkezett több, mint 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrés után kerül az elbíráló testület elé. A felsorolásban nem csak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, hanem a kisebb, üzleti életben jelentős szerepet betöltő vállalkozások is egyaránt helyet kapnak.

Az, hogy 2021 után 2022-ben is Business Superbrands kitüntetésben részesült pr-ügynökségünk, hatalmas megtiszteltetés számunkra, hiszen a szakmai elismerésen és pozitív visszacsatoláson túl alátámasztja stratégiai törekvéseinket is. Büszkék vagyunk rá, hogy ügynökségünk ismételten részese lehet az elismerésnek.