A Hírnévépítők szerdai találkozóján a résztvevők megismerhették a Nagy Pr Receptkönyv előtörténetét, megírásának nehézségeit, valamint a könyvben szereplő receptek szakmai értékét.

A Pécsi Public Relations Kutató- és Szolgáltató Központ, a PTE KPVK Kultúratudományi Tanszék, a Ferling Kft. és a PTI Communications Kft. által szervezett programsorozat múlt szerdai állomásán Ferling József ismertette A Nagy Public Relations Receptkönyv című kötetét. A Magyar PR Szövetség örökös tagja, a Pécsi Tudományegyetem címzetes docense az elmúlt néhány év tanulságos és szemléletes példáit gyűjtötte össze és rendezte könyvbe. A 100 különböző projektet, esettanulmányt, megoldást bemutató kötet a mindennapos ügynökségi gyakorlatok mentén mutatja be a PR-t.


Az eseményen a PR-szakmával és kommunikációval foglalkozó pécsi szakemberek, valamint a szakma iránt érdeklődök vettek részt.


A kötet a szerző személyén túl is ezer szállal kötődik ügynökségünkhöz, hiszen az elmúlt évek projektjeit, történeteit összegzi, valamint a megvalósításban is benne volt a kezünk: a tördelés és kivitelezés a produkciós üzletág munkáját dícséri.