Legyél te is pécsi bölcsész!
A Pécsi Tudományegyetem személyében régi-új partnert köszönthetünk pr-ügynökségünk ügyfelei között. Ezúttal a bölcsészkar felvételi kampányában működünk közre.
Az év vége felé közeledve a szokásos módon megindult a verseny a hazai felsőoktatási intézmények között a jövőbeni hallgatókért. Természetesen a Dunántúl legnagyobb egyetemének számító pécsi univerzitás sem maradt ki a sorból: ők is számos csatornán népszerűsítik a képzéskínálatukat. Pr-ügynökségünk az idei évben az egyik legpatinásabb karnak, a Bölcsészettudományinak nyújt segítséget a potenciális új hallgatók eléréséhez és elcsábításához.
A kar két nyílt napot is szervez, előbb novemberben, majd januárban várják a végzős középiskolásokat. Ehhez társul ősszel egy háromnapos nyitott órák-programsorozat. Ennek keretében több mint száz különféle témájú egyetemi előadásba hallgathatnak bele a jövőbeni diákok, ízelítőt kapva a bölcsészkar légköréből, hangulatából.
Pr-ügynökségünk feladata ezeknek az eseményeknek és általánosságban a bölcsészkar felvételi kampányának a kommunikációs támogatása. Egyrészt a Facebookon és a Google AdWords hirdetési rendszerén keresztül népszerűsítjük a kart és a rendezvényeket egyaránt, másrészt pedig egy divatos és népszerű megoldással, lemosható tetoválással készülünk a nyílt napra érkezők számára. A kampány február közepéig, a felvételi jelentkezés határidejéig tart, a cél pedig egyértelmű: minél többen jelöljék meg első helyen a PTE-BTK-t.