A Ferling Design üzletága tervezte a sükösdi, 1991-ben alapított, és 2006-ban - több tevékenység összevonásával – családi vállalkozássá alakult Na-Turfa Kft. új arculatát.

A "Naturfa" szó ó-magyar eredetű szó, jelentése: naturális tőzeg. A Na-turfa Kft. fő profilja a tőzegkitermelés és virágföld előállítás. Fő termékük, a Florohorm egyik legjelentősebb előnye a saját tőzegforrásból származó alapanyag.

Teljesen új alapokra helyezett logót terveztünk, illetve a cég egységes megjelenéséhez szükséges kisarculati elemeken kívül logózott felsőruházatot egy egyéb kommunikációs elemek (roll-up, molinó, tábla) grafikai terveit készítettük el.

A grafikai tervezés koncepciója egy minőségi és egységes megjelenés kialakítása volt. Az arculattervezés folyamán 3 sarokpontot tartottunk szem előtt: könnyű értelmezhetőség, természetközeliség, magyar termék.