Rendkívül eredményes évet zártunk 2021-ben: PR ügynökségünk szakmai munkáját nemzetközi és hazai díjak sorával ismerték el.

PR ügynökségünk üzletpolitikájának évek óta szerves része, hogy rendszeresen megmérettetjük magunkat a különféle szakmai pályázatokon. Meggyőződésünk, hogy ügyfeleinkkel együttműködve olyan minőségi megoldásokat tudunk letenni az asztalra, amelyek nemcsak az előttük álló kommunikációs kihívások megoldásában nyújtanak segítséget, hanem a hazai és a nemzetközi mezőnyben is megállják a helyüket.

Közel egy évtizede nyertük meg első alkalommal a Sándor Imre-díjat, a Magyar PR Szövetség első számú kitüntetését. Ezt számos további követte, PR, dizájn és webes területről egyaránt, de egyetlen eddigi év sem volt annyira gazdag elismerésekben, mint az idei.

A legfontosabb siker minden bizonnyal az International Public Relations Association (IPRA) Golden World-díja „Digital creativity” kategóriában, amit a Pécsi Tudományegyetem rendhagyó beiskolázási kampányával érdemeltünk ki. A pandémia és a lezárások miatti speciális helyzetben új ötletekre és új, kizárólag digitális megoldásokra volt szükség, hiszen személyes kapcsolatfelvételre, nyílt napokra, rendezvényekre egyáltalán nem nyílt lehetőség. Az egyetem felvételi számai visszaigazolták, hogy az online PTE Kultúrfeszt, az új mobilalkalmazás és a többi kampányelem célba talált. A koronát pedig PR ügynökségünk történetének első nemzetközi szakmai kitüntetése tette fel a projektre.

Idén mi voltunk az egyik főszereplők a Magyar PR Szövetség év végi gáláján. A hozzánk hasonlóan 30. születésnapján ünneplő szakmai szervezet PR Excellence Awardra keresztelt első számú elismeréséből egyből négyet hoztunk haza Pécsre: a PTE kampánya arany díjat kapott Issue management kategóriában, míg a Körber munkavállalókat célzó digitális kommunikációs eszközei a zsűritől megkapták a belső kommunikáció kategória arany díját, az egész este fődíját és ráadásként még a közönségdíjat is.

A Kreatív magazin által meghirdetett CSR DoingGood pályázatán pedig special mentiont, vagyis egyfajta különdíjat érdemeltünk ki a Duna-Dráva Cement zöld erőfeszítéseiért. A cég több évtizede törekszik beremendi és váci gyárai környékén a környezet megóvására és a helyi közösségek szemléletformálásra, amiben PR ügynökségünk az első számú kommunikációs partnere.

Végül kevésbé szakmai jellegű, de egy rendkívül értékes és pozitív értékelése az általunk végzett munkának a Business Superbrands és az Üzleti Etikai Díj. Mindkettőt csak rendkívül kevés cég mondhatja a magáénak, akiknek a hétköznapokban követett, példamutató gyakorlatát ismerik el a zsűri tagjai. Ezért is vagyunk rájuk különösen büszkék, hiszen egyértelmű üzenetet közvetítenek a meglévő és jövendőbeli partnereink felé: bennünk bízhatnak, ránk számíthatnak.