A Magyar Katolikus Rádió megbízásából közösségi média kampányt terveztünk és menedzseltünk a kongresszus népszerűsítésére.

2021. szeptember 5. és 12. között zajlott az 52. Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszus Budapesten. Ügyfelünk, a Magyar Katolikus Rádió a rendezvény kiemelt médiapartnereként vett részt a kongresszus beharangozásában.

A szeptemberi dátumot megelőző hónapokban közös tervezés után közösségi média kampányt indítottunk az 52. Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszus népszerűsítésére. Az aktivitások több oldalról közelítették meg a témát. Szerepelt köztük nyereményjáték-sorozat, „Tudtad-e?” rovat, Egyházi kulisszatitkokat bemutató tartalmak, valamint bannerek a rádió innovatív mobilalkalmazásában elhelyezve. Az együttműködés emellett kiterjedt az ügyfelünk által gyártott, a NEK-hez köthető további műsorok és tartalmak népszerűsítésére is.

Az elsősorban organikus megjelenésekre épített kampány a vártnál is jobb eredményeket hozott, ezzel növelve a Magyar Katolikus Rádió láthatóságát.