Év Honlapja – a digitális márkaépítés vagy ÉV Honlapja - saját holnap nélkül nincs jövő
A webes korszakváltás határán vagyunk. Mi más ösztönözné jobban a vállalatokat arra, hogy honlapjukat egyre tökéletesebbé tegyék és az online tér domináns szereplői legyenek, mint egy versenypályázat.
Az internetes marketing egy olyan új, forradalmi eszköz, melyet a webtörténelem rohamos fejlődése tett lehetővé, előidézve az online megjelenés központi szerepét. Nem véletlen, hogy az elmúlt években a vállaltok jelentős része jelent meg kibertérben. Egy modern, interaktív és naprakész weblap lehet a titka annak, hogy az adott cég versenyképes pozíciót szerezzen magának. Az Év Honlapja pályázat az ilyen, és ehhez hasonló kreatív, felhasználóbarát fejlesztéseket díjazza 25 kategóriában.
A pályázatot először 2002-ben írták ki a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és az Internet Marketing Klub (IMK) közös szervezésében, mára a hazai virtuális valóság legnagyobb versenyévé vált. Elsődleges célja a különböző vállalatok motiválása, az online megjelenés jelentőségére való figyelemfelkeltés volt. A szakmai fejlődés mára szemmel látható, évről évre professzionálisabb honlapokat neveznek a díjra.
Az Év Honlapja pályázat működését segítve, pr-ügynökségünk sajtókommunikációs támogatást nyújt, mindezzel erősítve a hazai webes kultúra fejlődését.