PR ügynökségünk megszerezte a Google Partner jelvényt, ami azt jelenti, hogy bekerültünk a keresőcég hirdetési platformján legjobban teljesítő 3% közé.

A Google Ads napjaink egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb hirdetési megoldása. A Google keresőoldalán megjelenő szöveges hirdetések, a YouTube-kampányok és a partner weboldalakon futó bannerek kedvező áron teszik lehetővé a célcsoportok elérését akár kisvállalkozások számára is.

PR ügynökségünk évek óta tervez és menedzsel Google hirdetési kampányokat ügyfelei számára. A hirdetők elitjét jelentő Google Partner program szakmai és minőségi elvárásainak már hosszú ideje megfelelünk, most pedig egy mennyiségi követelmény teljesítésével magát a Partner védjegyet is kiérdemeltük.

A klubba a belépőt összesen három kritérium jelenti. Egyrészt legalább egy, a fiókot kezelő kollégának rendelkeznie kell a Google szakmai tanúsítványaival. Ez a használt kampánytípusokhoz kapcsolódó online kurzusok elvégzését, majd a Google vizsgájának teljesítését jelenti. Ezeket a tanúsítványokat évente meg kell újítani.

A második feltétel a fiókok teljesítményéhez kötődik: a futó kampányokkal legalább 70%-os optimalizálási pontszámot kell elérni. PR ügynökségünk csapata 98% feletti pontszámú kampányokat is futtat.

A harmadik, mennyiségi feltétel pedig 90 napon belül legalább 10 ezer dollárnyi elköltött hirdetési keretösszeget ír elő. A közelmúlt nagyobb szabású kampányainak köszönhetően ezt is teljesítettük, így helyet nyertünk a Google Partnerek között.