Nevet és arculatot váltott Pécs legnagyobb gépgyára: a Hauni a tulajdonos cégcsoport nevét felvéve Körber lett. Az átállás grafikai feladataiban szerepet kapott PR-ügynökségünk is.

Az egyedi gépgyártás világpiacán fontos szerepet játszó pécsi Hauni 2021. január 1-jével vette fel hivatalosan a tulajdonos Körber-csoport nevét. A váltás egy hosszabb folyamat szimbolikus eleme volt, amelynek révén a több mint ezer szakképzett munkavállalót foglalkoztató pécsi telephely alkalmassá válik valamennyi Körber üzletág tervezési, gyártási és összeszerelési feladatainak elvégzésére. A cél a Pécsen felhalmozott, rendkívül értékes gépgyártási tapasztalatok leghatékonyabb, konszernszintű kiaknázása és az itteni telephely számára új piacok biztosítása.

PR-ügynökségünk közreműködött a névváltás sajtókommunikációjában, valamint az ennél jóval nagyobb feladatot jelentő grafikai munkákban. Néhány hónap alatt ugyanis a cég minden kreatívját újra kellett tervezni. A leglátványosabb különbség, hogy a Hauni pirosának helyét a Körber királykékje vette át a felületeken. Egy minden részletében kidolgozott, precíz előírásokat tartalmazó vállalati arculati kézikönyvet kellett adaptálni mind az új grafikák készítése, mind a meglévők újratervezése során, ami teljes koncepcióváltást igényelt a korábbi megoldásokhoz képest.

PR-ügynökségünk grafikusai több tucatnyi különféle felület dizájnját készítették el az óriásplakátoktól és buszreklámoktól a belső kommunikációban használt anyagokig. Az új színekkel és szimbólumokkal a város utcáin már a pécsiek is találkozhatnak.