E-kereskedelmi tapasztalatok nagyvállalati szempontból
A koronavírus járvány következtében a magyarországi e-kereskedelem fejlődése 2-3 évet ugrott előre, mely új elvárásokat állított a hazai e-kereskedők elé. A Trans-Sped a Webshippy-vel és az OANDER-rel közösen 2021. március 30-án nagyvállalati e-kereskedelmi meetupot szervezett, ahol a digitalizált logisztikai innovációk voltak a középpontban.
Egy jó logisztikai rendszernek nem csak gyorsnak és pontosnak kell lennie, de tudnia kell alkalmazkodni az új igényekhez, és real-time, részletes készletinformációval kell rendelkeznie. A Trans-Sped ügyvezetője, Fülöp Szabolcs szerint érdemes a komplett logisztikát kiszervezni olyan külső partnereknek, akik a teljes spektrumot le tudják fedni, így a nagyvállalatok mentesülnek a teher alól. Az e-kereskedelmi meetup keretein belül a Trans-Sped, Webshippy és OANDER ügyvezetői a fullfilment és dropshipping szolgáltatásokról, az önműködő webáruházakról és az e-kereskedelmi logisztikai innovációkról oszttották meg tapasztalataikat a közel 100 regisztrált érdeklődővel, nagyvállalattal. A szakmai előadásokon túl az érdeklődők egy kerekasztal beszélgetésen is részt vehettek, ahol a Retro Jeans, az Ilcsi és a Wolt, vagyis a logisztikai vállalatok partnerei is képviseltették magukat!
Ügynökségünk a Trans-Sped kommunikációs szakértőjeként és marketingtevékenységeinek támogatójaként az esemény szervezésében, lebonyolításában és utókommunikációjában vállalt jelentős szerepet.
A nagyvállalati e-kereskedelmi meetupról készült videó megtekinthető a következő linken: https://www.youtube.com/watch?v=uXQbHH_aP-E