Hallgatótoborzás felsőfokon
A napokban véget ért felsőoktatási felvételi időszakban PR-ügynökségünk koordinálta a PTE Műszaki és Informatikai Karának beiskolázási kampányát – impozáns eredményekkel.
Jelentős múltra tekint vissza PR-ügynökségünk együttműködése a Pécsi Tudományegyetem karaival. Közülük a Műszaki és Informatikai Kar a néhány napja lezárult felvételi időszakra első ízben választotta partnerének a FERLING-et.
A kitűzött cél a kar mérnöki alapképzéseire és felsőoktatási szakképzéseire jelentkező hallgatók mennyiségének és minőségének növelése. Vagyis a legjobb képességű érettségizők közül minél többen válasszanak műszaki szakirányt és ezen belül is a pécsi egyetemet. Emellett jutott erőforrás a mesterképzések és a már diplomával rendelkező szakembereknek meghirdetett szakirányú továbbképzések promóciójára is.
Az elsődleges célcsoport, vagyis az érettségiző korosztály tartalomfogyasztási szokásaihoz igazodva a legfontosabb hirdetési csatorna az internet volt. Facebookon, Instagramon, a Google keresési felületein és a legnépszerűbb továbbtanulással foglalkozó weboldalakon jelentek meg a MIK képzéseit népszerűsítő anyagok. Emellett rádióhirdetéseket készítettünk és a kampányidőszakban a kar Facebook oldalát kezeltük.
Az eddigi eredmények meggyőzőek: a kar felvételi honlapjának látogatottsága radikálisan megnőtt az előző év azonos időszakaival összevetve. Bár az idei felvételizők pontos számára még két hónapot kell várni, a megbízó elégedett volt PR-ügynökségünk munkájával, így várhatóan folytatódik az együttműködés az év hátralévő részében.