2018-ban negyedik alkalommal hirdette meg a GyártásTrend Magazin és a PPH Media az Év Gyára versenyt, amelyre minden hazai gyártóüzemmel rendelkező kis- és nagyvállalat pályázhatott.

Az egyik legrégebbi ügyfelünk, a Duna-Dráva Cement Kft. is indult a fél éves versenyidőszakot felölelő Év Gyára versenyen.

A verseny első részében számadatokra épülő pályázati adatlapokat nyújtottak be a megpályázott kategóriákban a pályázók. A szakmai zsűri a végső döntést egy belső audittal egybekötött helyszínbejárást követően hozta meg, amely alapján felállították a végső sorrendet.

A DDC több kategóriában is indult, így reprezentálva az elhivatottságukat, a folyamatos fejlődésre vonatkozó erőfeszítéseiket, a modernizált területeiket, valamint a dolgozói, illetve partnerei és vevői iránti elkötelezettséget. A vállalat életében meghatározó elismerés és kiemelkedő siker, hogy a dolgozói elégedettség kategóriában az első helyezettnek járó díjjal térhettek haza a május elején megrendezett ünnepélyes átadóról.

Ügynökségünk hosszú idő óta komplex kommunikációs szolgáltatást nyújt a Duna-Dráva Cement Kft.-nek, az eseményeiket sajtó- és social media kommunikáció eszközeivel támogatjuk, részt veszünk a rendezvény szervezésében illetve annak sikeres lebonyolításában is. Az Év Gyára verseny előkészületeiben támogattuk az építőanyag-gyártó vállalatot.




Kapcsolodó hírek