Idén augusztustól közös úton indultunk el az ország egyik legmeghatározóbb logisztikai vállalatával, a Trans-Speddel.

Ahogy mondani szokás: ők az árut szállítják, mi pedig a kommunikációs támogatást.

Mit tehet egy több mint negyed évszázados, magyar tulajdonú, komplex logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég, ha kiemelkedő iparági sikerei mellett folyamatosan a nemzetközi nagyvállalatok erős és stabil konkurenciájával kell megküzdenie?

Bár sokan vannak, akik az első két lehetőséget választják, szerencsére akadnak, akik nem. Például a Trans-Sped sem, aki bár megvetette a lábát egy régióban, mégis úgy döntött, folyamatosan többre vállalkozik, építi kommunikációját, hogy erősítse pozícióját.

A most indult közös együttműködésünk keretében ezért többek között olyan dolgokra adjuk a fejünket, mint például a sajtókommunikáció fejlesztése, a rendezvények támogatása, vagy a közösségi média-menedzsment. Célunk pedig, hogy az a bizonyos kamion/hajó/vonat/repülő mindig stabilan a kijelölt úton maradjon, és a megfelelő irányba haladjon.