Ha augusztus eleje, akkor Szentlőrinci Gazdanapok és ha Gazdanapok, akkor Pannonpower.

PR-ügynökségünk egyik legrégebbi partnere állandó vendége Dél-Dunántúl legfontosabb mezőgazdasági szakvásárának, jól ismert szalmás standjával idén is találkozhattak a látogatók.

A pécsi erőművet üzemeltető társaság számára ugyanis kiemelt célcsoportnak számítanak a szántóföldi gazdálkodók, hiszen tőlük szerzik be a bálázott tüzelőanyagokat: szalmát, kukoricaszárat és más mezőgazdasági melléktermékeket. A pr-ügynökségünk segítségével üzemeltetett stand ezért egyrészt az üzleti kapcsolatok építését és ápolását szolgálja a meglévő és potenciális partnerekkel.

Másrészről viszont játékokat, nyereményeket és szórakozási lehetőséget kínált a „civil” vásárjáróknak. A gyerekek között természetesen a szalma játszóház volt a legnagyobb sláger: a csúszdán, hintán és a biomassza-homokozóban folyamatos volt a forgalom. A felnőtteket pedig zöld energia kvíz, kisebb ajándékok és a megújuló alapú energiatermelésről elérhető érdekes információk várták a Pannonpower standjánál.

Kommunikációs ügynökségünk ezúttal is kulcsszerepet vállalt a programkínálat összeállításában, a stand felépítésében és természetesen az üzemeltetésben is.