Egy innovatív online ügyfélszolgálati rendszerrel tettük gördülékenyebbé több ezer fogyasztó mindennapi ügyeinek intézését.

A Komlói Fűtőerőmű Zrt. Komló városának a távhő, melegvíz ellátását biztosítja. Több mint 5000 lakossági fogyasztót lát el.
A vállalat célja egy online ügyfélszolgálati rendszer létrehozása volt, amely lehetőséget ad a lakossági ügyfelek számára, hogy regisztráljanak, miközben a központi rendszerből minden fogyasztási és számlázási adatuk automatikusan szinkronizálódik. Emellett az online rendszer lehetőséget nyújt különböző ügyek intézésére is, megkönnyítve ezzel a felhasználók mindennapjait. 


A projekt során szorosan együttműködtünk a vállalat szakembereivel, hogy pontosan meghatározzuk az igényeket. Ennek eredményeként egy átfogó rendszer jött létre, amely lehetővé teszi a fogyasztási helyek, mérőórák és számlák kezelését, valamint az elektronikus fizetést. Az ügyintézési folyamatokat úgy alakítottuk ki, hogy az ügyfelek adatai automatikusan a megfelelő mezőkbe kerüljenek, így csökkentve az adminisztrációs terheket. Az új rendszer üzenetküldési funkcióval is bővült, amely egyszerűbbé teszi a kommunikációt az ügyfelek és a szolgáltató között.


Az online ügyfélszolgálat bevezetése óta egyre többen választják az elektronikus ügyintézést. 2021-ben 82 ügyet kezeltek online, míg 2024-re ez a szám 346-ra nőtt. Ma már több mint 1200 ügyfél használja aktívan a rendszert, amely nemcsak az ügyintézést gyorsította fel, hanem jelentősen csökkentette az ügyfélszolgálat leterheltségét is.