Átfogó kommunikációs kampány a Konecta számára
Átfogó kampány, 20+ sajtómegjelenés és 10 millió forint médiaérték. Így építettük a Konecta hírnevét a magyar piacon.
Első, budapesti kirendeltségüket 2021-ben nyitották meg, mára pedig közel 200 fős, professzionálisan képzett csapattal vannak jelen a magyar piacon kiemelkedő szolgáltatásokat nyújtva a leadgenerálás, az értékesítés, a vevőszolgálat és az igényfelmérés terén.
Ügyfelünk egy kevésbé ismert szektorban tevékenykedik, így a közvélemény edukálása és a figyelem felkeltése kiemelt fontosságú. Közös célunk, hogy hatékony médiamegjelenésekkel erősítsük az ügyfél és az ágazat ismertségét, megítélését.
A Konecta az ügyfélszolgálati kiszervezés egyik fontos globális szereplője. Az elmúlt időszakban 6 db sajtóközleményt készítettünk a Konecta számára olyan témákban, mint a szolgáltatásaik bemutatása, a munkahelyi wellbeing, vagy az ügyfélszolgálatok, illetve a csomagküldés működése az ünnepek alatt. Ezen kívül interjút szerveztünk a Biznisz Boyz podcastjában, valamint fizetett PR-cikket jelentettünk meg a Portfolio.hu-n, hogy célzottan érjük el a releváns közönséget. Az átfogó kommunikációs kampány során nagy hangsúlyt fektettünk az ügyfél tevékenységének hiteles és figyelemfelkeltő bemutatására.
A kampány során több mint 20 organikus sajtómegjelenést sikerült generálnunk, amelyek médiaértéke kis híján meghaladta a 10 millió forintot is. Ennek köszönhetően a Konecta többek közt olyan kiemelt felületeken tudott bemutatkozni, mint a Piac és Profit, a Pénzcentrum, a DigitalHungary vagy a Millásreggeli.