Mi kerüljön a dobozba?
Branding Box javaslatcsomag az AgroOroszi Kft. számára
Az AgroOroszi 1990 óta működő vállalkozás, amely kerti gépek alkatrészeit forgalmazza. A maga területén úttörőként, kategóriájában elsőként vágott bele az online értékesítésbe, generációváltás és több profiltisztítás után 2012 óta kizárólag webshopként működik, nem mellesleg sikeresen.
A cég vezetőiben ugyanakkor továbbra is él az igény, hogy a személyesség ne vesszen el a webshop mögött, valamint azt a gazdag szaktudást, amit korábban személyesen osztottak meg a vásárlóikkal az online térben is hozzáférhetővé tegyék.
A 2 hónapos közös munka során arra kerestük a megoldást, hogy miként építsük tovább úgy a brandet, hogy mindezeket az értékeket közvetítse és széles körben láthatóvá is tegye. Egy 5 pontos audit után átfogó kommunikációs stratégiai javaslatcsomagot készítettünk, kvázi egy dobozba pakoltuk mindazokat az elemeket, amelyek együttesen alkalmazva messziről is jól látható karaktert adhatnak a cégnek és alkalmasak arra, hogy a brand megerősítésével egy új fejezetet indítsanak a cég kommunikációjában.