Elismerést - és megtakarítást - hozott a DDC-nek a CIP Program
A PR Excellence Award-on (PREXA) ismerték el az egyik legrégebbi ügyfelünk, a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Folyamatos Fejlesztési Programját (CIP), amely PR-ügynökség támogatásával jött létre.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által létrehozott PREXA-ra a DDC-vel közösen benyújtott, „Köszönjük, hogy kapcsol!” fantázianevű pályázatot a legmagasabb, arany fokozatú elismerésben részesítette a szakmai zsűri!
„Minden kolléga véleménye számít!”
Ez a mondat mutatja be leginkább a CIP Programot. A kezdeményezéssel a DDC célja, hogy platformot biztosítson a kiaknázatlan dolgozói tudásbázis érvényesüléséhez, valamint a megszerzett ismeretek beépítse a mindennapokba.
A program indulása óta több száz javaslat érkezett be a Váci és Beremendi Cementgyárban, valamint a Beton- és a Kavicsüzletágban dolgozó kollégáktól. A tavalyi évben megvalósult ötletek közel 200 millió forint megtakarítást eredményeztek.
Évtizedes együttműködés gyümölcse
Ügynökségünk és a DDC együttműködése 2008-ban kezdődött, az elmúlt 15 év alatt pedig számos közös projektet valósítottunk meg, amelyek közül több is szakmai elismerésben részesült. Ilyen a CIP Program is, amelynek menedzselésében a kezdetek óta aktívan részt vesz ügynökségünk.