Legújabb ügyfelünk, a 110 éve alapított Hungrana Kft. Európa legjelentősebb kukoricafeldolgozó vállalata. Talán nem is gondolnád, hogy az általuk feldolgozott kukoricából készült termékek milyen népszerű márkák termékeiben is megtalálhatók. Ezen a listán található a Piroska szörp, a Haribo, a Coca-Cola, a Zwack, az Unilever vagy a Dr. Oetker. A felsorolás rendkívül hosszú, a boltok polcain minden nap találkozhatunk ezekkel az árucikkekel.

Nagy öröm számunkra, hogy a szabadegyházi agrofood szektorban tevékenykedő cég minket választott, hogy az employer branding startégiájukat közösen készítsük el.

Megvizsgáljuk a belső kommunikációs folyamatokat a Hungranánál employer branding szempontból és javaslatot teszünk, hogy miként lehetne hasznosabban alkalmazni a már meglévő rendszereiket. Message House szolgáltatásunk keretén belül a cég legfőbb értékeire koncentrálunk, amelyekkel a jövőben is dolgozhatnak. A folyamat végén belső és külső kommunikációs tervet készítünk, amelyek alkalmasak arra, hogy a Hungranát munkáltatói márkaként is megerősítsék.