Meghívhatunk egy vegán fasírtra? Mit szólnál egy mediterrán rizottóhoz? Saját recept alapján: akciótervezés, marketingkommunikációs koncepció és stratégia készült reformélelmiszer fronton az ország egyik régi motorosának, a Dénes-Naturának!

Ma már korántsem csak az ételintoleránsok és a fitness életmódot követők keresik a reformételeket és -alapanyagokat a boltok polcain. Napjainkban egyre népszerűbb a változatos, tudatos és fenntartható táplálkozás. A magyar piacon 1989 óta jelen lévő Dénes-Natura Kft. még több ember asztalára szeretné eljuttatni termékeit.

PR-ügynökségünk számára a marketingstratégia elkészítése egy izgalmas együttműködés. Nem csoda, hiszen maga a téma rengeteg érdekességet rejt magában és bizony a FERLING csapatában is akadnak olyanok, akik követik a fenntartható, tudatos étkezés irányelveit.

Az együttműködésünk első fejezete az eszközök és az irányok meghatározásáról szólt. Augusztus végéig egy komplett szerszámosládát adunk át a Dénes-Natura kezébe, amelyeket ügyesen forgatva elérhetik a céljaikat. Természetesen nagy lelkesedéssel bízunk a közös munka folytatásában!