A több száz éves múltú porcelánmanufaktúra számára készítettünk átfogó marketingstratégiát a további sikerek elérése érdekében.

A 245 éve piacon lévő vállalat sikerének egyik titka, hogy folyamatosan követi a trendeket. Mindig új kollekciókkal áll elő, így a fiatalabb korosztály számára is vonzó porcelán termékeket gyárt. Együttműködésünk keretein belül széleskörű marketingstratégiát, kommunikációs koncepciót és akciótervet állítottunk össze, annak érdekében, hogy minden lehetséges érdeklődőhöz eljuthasson a Hollóházi Porcelán híre. Munkánkat alapos piackutatással és versenytárselemzéssel készítettük elő. A kvantitatív kutatásaink eredményei alapján kialakítottunk egy hatékony kommunikációs stratégiát, amelyet konkrét aktivitási tervvel támogattunk.

Bízunk benne, hogy munkánkkal a jövő sikerét alapoztuk meg!