A rádió megbízásából folyamatos közösségi média menedzsmentet, hirdetéskezelést és sajtómunkát végzünk.

A Magyar Katolikus Rádió 2019 őszén vezette be innovatív mobilalkalmazását, aminek kommunikációs támogatásához kérte ügynökségünk segítségét. Megbízásunk az alkalmazás promócióján felül kiterjedt a rádió közösségi média oldalainak kezelésére, tartalomgyártásra, online hirdetéskezelésre és sajtófeladatok ellátására egyaránt.

Az együttműködés sikerekben gazdag volt és további kapcsolódási pontokat eredményezett. 2021-ben az 52. Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszus alkalmából a rádió felkért minket egy, a kongresszust népszerűsítő közösségi média kampány kidolgozására és lebonyolítására, ami a vártnál is jobb eredményeket hozott, ezzel növelve ügyfelünk láthatóságát.

A közös sikereknek és a munkánkkal szembeni elégedettségnek köszönhetően a Magyar Katolikus Rádió 2022 tavaszán további két évvel hosszabbította meg a 2019 óta töretlenül folyó együttműködésünket.