Az Antiqua Pavilonok gyártójától, azaz a Két Pagoda Kft.-től a GINOP pályázat keretében marketing tanácsadásra, valamint márkaépítésre kaptunk megbízást.

A közös munkát a személyes egyeztetések mellett egy Message House workshoppal kezdtük, amely keretében betekintést nyertünk a vállalat életébe egészen az alapoktól a fő üzenetekig. Az együtt gondolkodás rendkívül jó táptalajt nyújtott a további építkezéshez. Az átvilágítást követően észleltük, hogy a jelenlegi marketing és kommunikációs tevékenységek nem optimálisak, ezért mindenképp szükséges egy versenytárselemzést és helyzetértékelést végezni, amely nyomán kialakítható egy kommunikációs eszköztár: milyen online és offline eszközökkel tudjuk elérni céljainkat. Az elméleti tudás mellett hangsúlyt fektettünk a gyakorlatra is, hisz az egyes kommunikációs platformok nyújtotta lehetőségek megismerésével, szakértői tanácsadás mellett a cég munkatársai is képesek lesznek készségszintű kezelésre és menedzsmentre. Facebook és Google Ads témakörben tartottunk egy 4 alkalmas workshopot, amely hasznos gyakorlati tanácsokkal és praktikákkal látta el a résztvevőket.

Kommunikációs szempontból jelenleg fő kihívásként rajzolódott ki új termékük, a mobilház piaci bevezetése mind itthon, mint pedig külföldön. Ennek részeként az Antiqua Pavilonok részt vett április elején a CONSTRUMA 40. Nemzetközi építőipari szakkiállításon, melyhez marketing koncepciót és stratégiát készítettünk. A többnapos rendezvénytől több ajánlatkéréssel a zsebükben, sikeresen és elégedetten tértek haza.