A Pécsi Tudományegyetem idén is sokszínű programkínálattal várta a felvételiző diákokat – mindezt ügynökségünk közreműködésével. Az online események, nyereményjátékok és közösségépítések mellett egy egyedi fejlesztésű applikációval is készültünk az érdeklődőknek. A befektetett munka meghozta a gyümölcsét, ugyanis idén 18 %-kal többen jelölték meg első helyen a PTE-t.

Az elmúlt időszak nehéz akadályokat állított az egyetem és az ügynökségünk elé egyaránt. A hagyományos, személyes rendezvényekkel átitatott kampányidőszaktól eltérően digitális megoldásokban kellett gondolkoznunk, de munkatársaink szakértelmének és tapasztalatának köszönhetően sikeresen kiálltuk a próbát.

Az egyedi fejlesztésű Irány a PTE! applikáció rendkívül sikeresnek bizonyult, ugyanis ma már több mint 1100 felhasználót tudunk elérni az alkalmazáson keresztül. De az eseményekről sem mondtunk le, hiszen az Irány a PTE! Kultúrfeszt az egész kampányidőszak csúcspontját jelentette, ugyanis a PTE 10 karának 172 programjával több, mint 6000 érdeklődőt tudtunk elérni az 5 napos online eseménysorozattal.

Ügynökségünk a beiskolázáshoz kapcsolódó kommunikációs és hirdetési kampányok megszervezésén, koordinálásán és megvalósításán túl, az Irány a PTE! Kultúrfeszt szervezésében is együttműködött az egyetemmel.