A gazdálkodó szervezetek számára a koronavírus kapcsán különös mértékben fókuszba kerülő belső kommunikáció fejlesztéséért szövetségre lépett egymással a terület három hazai szereplője.

Ha vállalati belső kommunikációról van szó, akkor a folyamat, a tartalom és az eszköz (napjainkban jellemzően digitális eszköz) együttesen fontosak a szervezeti kommunikációs kultúra alakításában. Ebben hiszünk mi, és ezért a célért dolgozunk az okostelefonon futó, digitalizált belső kommunikációs eszközt fejlesztő startup, a Talk-A-Bot és a vállalati kommunikációs rendszerek kutatására és fejlesztésére specializálódott Ispiro Consulting Kft. csapatával közösen. A hármas együttműködésben a FERLING csapatával a belső kommunikáció tartalmáért felelünk.

Friss együttműködésünk célja, hogy partnereinket támogassuk abban, hogy a különleges gazdasági helyzet mellett egyre erősödő digitalizációs és belső kommunikációs kihívásokra egy hatékony digitális eszközt, a CHEQbotot, tudatosabban, komplex rendszerszemlélettel bevezetve, és mindig megújuló, hiteles és jó tartalommal adhassanak válaszokat, krízisben és békeidőben egyaránt. A hatékony formális és informális kommunikációs rendszer a munkáltatói márkának is része, hiszen ez határozza meg a kollégák közti együttműködést.

Az összefogás tagjainak tapasztalata szerint a megfelelő kompetencia, eszköz és tartalom birtokában a tudatos és adekvát belső kommunikációs kultúra által a hétköznapi üzeneteken túl a kampányok, csúcsidőszakok, átmeneti helyzetek, valamint krízis szituációk is jól kezelhetők.