A nagydíjért versenybe szálló projektünk keretében a munkaerő-piaci kihívások miatt egy addig visszahúzódó kommunikációt folytató nagyvállalat markánsan változtatott PR-gyakorlatán: egy sportesemény vált digitalizációs katalizátorrá.

A német KÖRBER-csoporthoz tartozó HAUNI Hungária Gépgyártó Kft. tavaly ünnepelte magyarországi jelenlétének 25. évfordulóját. A vállalat ismertségének növelésére egész éves kommunikációs program indult. Csúcseseménye, a HAUNI25 futóverseny az év legnagyobb sporteseménye lett a korábban Európa Kulturális Fővárosa címet is elnyert egyetemi központban. A HAUNI a felvezető programokkal együtt széles médiapublicitást kapott, a program pozitív hatással volt a cég megítélésére, növelte presztízsét, és belső kommunikációs változásokat is elindított.

Ez a shortlist újabb bizonyítéka a nagyszerű együttműködésnek megbízó (HAUNI) és ügynökség (FERLING) között! Köszönjük a megbízónknak a lehetőséget, a továbbiakban is élni kívánunk vele.

A verseny következő lépéseként vizuális anyagokat kell összeállítani és július 20-áig feltölteni.

Aztán már csak izgatottan várhatjuk az eredményhirdetést.

Gratulálunk azon kollégáknak, szervezeteknek, akiket hasonló jó hírrel látott el az IPRA.