Az elmúlt hetekben még szorosabbra fűztük kapcsolatunkat ügyfelünkkel.

Az AKCENTA CZ-vel, hiszen az eddigi komplex stratégiai támogatáson túl nemcsak kezünkbe vettük közösségi oldala menedzselését, hanem egy villámlátogatás keretében el is utaztunk csehországi székhelyére.

Közép-Európa legnagyobb átutalási intézménye, az AKCENTA CZ nagy hangsúlyt fektet az ügyfeleivel való kapcsolattartásra (és azok ápolására). A még hatékonyabb kommunikáció érdekében nemrég ismét aktivizálta Facebook-oldalát, kezelését pedig pr-ügynökségünkre bízta. A korábban már létező, kevés aktivitást és tartalmat mutató közösségimédia-felület tudatos újrapozicionálása már hetek óta zajlik: munkatársaink hetente több bejegyzéssel jelentkeznek, melyekben szakmai, illetve az AKCENTA-hoz kapcsolódó tartalmakat osztanak meg, és az éppen aktuális piaci eseményekre is reagálnak. A komplex közösségimédia-menedzsement részeként Facebook-kampányokat is megvalósítanak, valamint kommunikálnak a közösséggel.

Az első csehországi személyes látogatásra is sort kerített kommunikációs ügynökségünk, amikor is az AKCENTA CZ-vel közösen dolgozó háromfős munkacsoport a Hradec Královéba autózott július 21-én. Az egynapos látogatás célja elsősorban az ügyféllel való kapcsolatépítés és a cég székhelyének, munkakörnyezetének alaposabb megismerése volt. Kollégáink bepillantást nyerhettek a devizaváltással foglalkozó vállalat mindennapjaiba, a hangulatot pedig cseh étel- és italkülönlegességek társaságában oldották.




Kapcsolodó hírek