Egyik eddigi legnagyobb volumenű PPC-kampányát indította el pr-ügynökségünk augusztus elején. A megbízó a Szegedi Tudományegyetem.

A következő egy évben pr-ügynökségünk munkatársai koordinálják az ország egyik legrangosabb felsőoktatási intézménye, a Szegedi Tudományegyetem PPC-kampányait. Ezek úgynevezett kattintásalapú online hirdetések, amelyeket több platformon is megjelenítünk. Egyrészt a Facebookon és az Instagramon a releváns érdeklődésű felhasználók számára bukkannak fel, másrészt pedig a Google AdWords rendszerén keresztül a beállított kulcsszavakra keresők találkozhatnak velük.

A hirdetések legnagyobb hányada általánosságban szolgál az egyetem népszerűsítésére. Emellett kisebb nagyságrendű kampányok indulnak egyes konkrét karok (például a gazdaságtudományi és a gyógyszerésztudományi) számára is. Az ütemterv a különféle képzések kezdéséhez és a felvételi ciklusokhoz kapcsolódik: az első szakasz az augusztusi pótfelvételi idején zajlott.

PR-ügynökségünk a kampányok teljes szakmai tartalmáért felelős. Ebbe beletartozik a hirdetések összeállítása, ütemezése, a legoptimálisabb célzási és kulcsszóbeállítások megtalálása és természetesen a futó kampányok nyomon követése és elemzése is. Az együttműködés kulcsidőszaka természetesen a 2017-18-as felvételi időszak lesz, de a témák között megtalálhatóak a keresztféléves és az angol nyelvű képzések is.