PR-ügynökségünk közreműködésével ünnepli századik születésnapját a magyar oktatásügy legrégebbi és legnagyobb érdekvédelmi szervezete, a Pedagógusok Szakszervezete.

Nagyobb láthatóság, hatékonyabb kommunikáció és vizuális megújulás – ezeket a célkitűzéseket fogalmazta meg a századik születésnapját ünneplő Pedagógusok Szakszervezete (PSZ), amikor PR-ügynökségünkkel együttműködve széles körű kommunikációs kampányba kezdett. A több mint húszezer tanárt, óvónőt és más oktatásban dolgozó szakembert tömörítő szervezet legfontosabb célja, hogy új tagokat toborozzon, elsősorban a fiatal pedagógusok körében.

PR-ügynökségünk grafikai csapata a tradicionális szakszervezeti logó mellé modern és sokoldalúan használható arculatot tervezett. Ennek elemei visszaköszönnek a különféle témájú és megjelenésű kiadványokon, ajándéktárgyakon és a megújított weboldalon is. A teljesen újratervezett, struktúrájában és tartalmában is felfrissített és könnyebben kezelhetővé tett weboldal terveink szerint a tagtoborzás egyik fontos csatornája lesz. Akárcsak a PSZ Facebook-profilja, ahol megtöbbszöröztük a korábbi elérési és aktivitási adatokat.

A kampányt PR-ügynökségünk által tartott speciális kommunikációs tréningek egészítik ki. Ezeken a szakszervezet titkárainak mutatunk be olyan kommunikációs technikákat és eljárásokat, amelyek megkönnyíthetik számukra kapcsolatteremtést az új kollégákkal és hozzájárulhatnak a tagtoborzó munka sikeréhez.